Friday 26 March 2010

tekening 1 van het piratenboek




Dit is de eerste echte tekening voor in het piratenboek.
Ik weet nog niet precies wat ik erover moet denken, het is niet slecht maar het lijkt me ook niet goed. Ik heb hem donderdag voormiddag gemaakt en in de namiddag was ik speciaal naar school gegaan om hem te laten zien aan de leraar. Die nieuwe. Alleen was hij er niet. Dus nu weet ik nog niet wat zijn gedacht is. Wat wel heel vervelend is want volgende week zit ik in Berlijn en dan is het twee weken vakantie. Die week erna hebben we terug les, maar dan moeten we powerpoint presentaties doen ter voorbereiding van de jury.
Ik zou gewoon even commentaar willen krijgen op deze tekening en weten als ik de juiste kant opga en niet dat ze plots op het einde van het jaar met een verrassing afkomen zoals vorige keer. Maar ik denk niet dat het deze keer zo gaat gaan.
Misschien dat ik hem gewoon even mail. Dat moet ik zowiezo nog even doen voor mijn paper want daar is het mentor van.

No comments:

Post a Comment