Saturday 4 June 2011

Afgewerkt schoolwerk 2011

Hier is het dan eindelijk allemaal op een rijtje.
Hetgene waar ik die nachten slaap voor heb gelaten. Het creatief dagboek is nog in de maak, maar dit zijn de dingen die ik dit jaar voor de jury moet leggen. Fingers crossed dat het goed gaat zijn.

de drie posters heb je al eens gezien. Maar hier zijn ze nog eens op een rijtje


En dit is de vouwfolder die erbij hoort. Voor en achterkant uitgevouwen.



en de opgevouwen versie die je ook al eerder zag, toch de schetsen.





Je kan het dus zo plooien dat je met de man poppenkast kan spelen of met de vrouw.

En hier is mijn praal stukje. Mijn boek. Ik heb er dus twee, één met bruine kaft en de andere met papieren kaft.  Het inbinden is wel niet perfect gegaan, want moet nog zien dat het binnenwerk goed vastzit aan de kaft, dat is wat losgekomen. Blader er maar eens rustig door.




































 





No comments:

Post a Comment