Monday 5 September 2011

Talent of niet? / Talented or not?

De beroemde schrijver werd geïnterviewd:
-Weet u, na vijftien jaar van hard werken en schrijven, was ik er absoluut van overtuigd dat ik eigenlijk geen talent had.
-En wat hebt u toen gedaan? vroeg de journalist. Wou u het schrijven opgeven?
-Nee, helemaal niet! antwoordde de schrijver, daarvoor was ik al veel te beroemd geworden!

En met dit mopje kondig ik mijn giveaway aan. De honderste persoon die namelijk mijn facebookpagina leuk vindt krijgt een orginele illustratie.

The famous author gave an interview:
-You know, after 15 years of hard work and writing, I was absoluty sure i wasn't talented.
-And, what have you done then? asked the journalist, did you want to give up writing?
-No! offcourse not! replied the author, by then i was already to famous!

And with this so true joke i will tell you about my giveaway. The 100th person that likes my facebookpage will get an original illustration.

No comments:

Post a Comment