Tuesday 19 April 2011

Patroontjes

Patroontjes houden me dus enorm veel bezig de laatste tijd. En het is ook enorm tof om te doen. Gisteren koos ik een hoop kleurtjes uit om mee verder te werken in het boek dat over mezelf moet gaan. Die kleurtjes heb ik namelijk nodig om verder te kunnen in de patronen maken voor het boek. Dit zijn de kleuren geworden. Er zijn geen felle kleuren bij, elk op zich een bescheidenheid die me wel aanstaat. Geen uitschieters en ze werken goed samen.


Hiervoor had ik me wat bezig gehouden met patronen maken die ik al in mijn hoofd had. Het patroon van dochter en student zijn. De twee makkelijkste van de 7 of 8 patronen die ik moet maken. Die van student (rechts) is al aangepast op het kleurenschema, die van dochter moet ik nog opnieuw doen met de gekozen kleuren.


En vandaag heb ik me al wat bezig gehouden met de kleuren die ik heb uitgekozen. Gewoon om te zien hoe goed ze wel niet samen kunnen werken. En omdat het bijna pasen is heb ik er eitjes van gemaakt. 


Maar dit is allemaal nog maar het begin. Nog veel te proberen en te maken.

No comments:

Post a Comment