Thursday 29 November 2012

The infographic about Waterloo

Dus een schoolopdracht was om een infograhic te maken van een oorlog. Ik kreeg de slag van Waterloo. En het heeft een heel tijdje geduurd voordat ik er mijn weg in kon vinden. Ik had een idee maar werd door de docent opzij geschoven, hij had namelijk een lijstje met dingen die er wel op moesten staan. Maar dat zorgde er ook meteen voor dat ik weer helemaal op het begin stond en weer heel mijn draad kwijt was. Ik heb hem nooit helemaal terug kunnen vinden die draad. In het vervolg moet ik meer mijn eigen ding doen. Maar dit is het uiteindleijke resultaat, misschien wel iets waar ik niet geweldig achtersta maar ik ben gewoon blij dat het achter de rug is.

So the latest schoolassignment was making a infographic about a war. I had the battle of Waterloo. It took a while for me to get it right and still... .  But when i did the teacher wasn't that happy with the idea and i had to change it. But then i was at the very beginning again and never got really further than that. In the future i just really need to do my own idea. Because now i have something that i am not really pleased with. But hey, i am just glad that it is behind me. 



No comments:

Post a Comment