Monday 21 October 2013

19 oktober 2013 AFF en nog wat

19 oktober was een bezige bijen dag. Eerst stond het AFF festival vast. Ik zou er illustraties verzorgen voor aan de muren te hangen. Ook waren er nog een hele hoop andere dingen die er aan de muren hingen van andere kunstenaars (wat ik nog steeds een groot woord vind) Zo deed ook Sugar no milk , een vriendin van mij , mee. Ze maakte onderandere een schitterende muurtekening voor dit event. 
Maar het ging niet alleen om de kunst op AFF. Er ging ook nog heel veel muziek rond. Platenlabels stelde hun dingen voor, er waren optredens en nog standjes om spulletjes te verkopen. Het was een leuk event. Spijtig genoeg ben ik er zelf maar een half uurtje kunnen zijn omdat er nog een ander project waar ik aan mee ga doen starten in Antwerpen. 

Speciaal voor dit event maakte ik deze vier illustraties over muziekbeleving. Deze zijn nu te koop voor 30 euro het stuk. Posterformaat mooi ingekaderd (kader 50 op 70cm ) Laat me iets weten als je het er eentje van wil hebben.

Hier wat sfeerbeelden van AFF














Studio Sesam

Het andere project wat er zaterdag gestart was is er eentje op mijn lijf geschreven.
Namelijk Studio sesam
Het is een 3 jarig participatieproject opgestart door Verbal Vision. Op het moment zitten ze halverwege en roepen ze creatieve krachten in.
Wat is hun doel: Kinderboeken maken met meer diversiteit in gericht naar kansarme gezinnen. 
Hiervoor hebben ze ervaren en minder ervaren schrijvers en illustrators bij elkaar gebracht. En ik ben er natuurlijk 1tje van. De zaterdag was een kennismaking met elkaar en het project. En ik heb er enorm veel zin in om eraan te beginnen en ben reuze benieuwd naar het verdere verloop van dit project. Ik hou jullie zeker op de hoogte :)


2 comments:

  1. Super! Je tekeningen zijn geweldig.

    ReplyDelete
  2. :D dank je wel Phae, leuk dat je er van kan genieten.

    ReplyDelete