Wednesday 2 October 2013

The big window walk

The Big Draw, een event dat ik volledig steun, Dit weekend in Gent. En ik kijk er zo hard naar uit!

Gelukkig heb ik al wat voorsmaakjes gehad. Ik heb namelijk mijn venster al betekent op de Big window walk. Het is te zien bij Histiore 2 op  de kortedagsteeg 5.


Het thema van de Big window walk is "Bij ons" 
En daar ben ik dan ook mee verder gegaan. 

Het was een beetje Limburg vs Gent. Dat ik niet echt van hier ben maar ook niet meer echt van daar. Op zich heb ik er geen problemen mee. Maar die "bij ons" plakt nu aan beide kanten voor mij. Bij mij in Gent zeg ik in Limburg, en tegen vrienden in Gent zeg ik, Bij ons in Limburg.

Ik gebruikte mijn zussenstrip mannetjes om het idee over te brengen. Een leuke plaats om ze voor het eerst aan de wereld te tonen. Meer van deze strip komt heel snel. Dus houde blog zeker in de gaten.



No comments:

Post a Comment