Monday 1 November 2010

Logo werk

Er stond een wedstrijd open voor het logo van de jeugdraad van Maasmechelen.
Ik dacht mij er eens aan te wagen. En dit zijn de twee ontwerpen die ik op papier kreeg.

Dit is wat ik het liefst zou zien. Mijn stijl. Duidelijk en toch een speels aspect. Duidelijke rechte lijnen. Niet teveel kleur. schaalbaar in alle maten en zijn kracht niet verliezen. Maar spijtig genoeg ligt dit niet in de zin van de jeugdraad. Ze zijn niet zo serieus als dit logo en willen het meer met spektakel.



Vandaar dus mijn tweede ontwerp waar ik veel langer aan heb gewerkt gewoon omdat het mijn stijl niet is. Grafiti en kleur. Spektakel alom. en als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor het eerste gaan. Ik zal zien wat het wordt. Misschien niet een van de twee. Ik Laat jullie het wel weten.

No comments:

Post a Comment