Saturday 28 July 2012

Blogs om naar op te kijken.

Ik heb hier een lijstje met blogs geplaatst. het zijn blogs van mensen die ik tot mijn kennissen en vrienden tel en waar ik wel bewondering voor heb. Even naar "the UK" verhuizen en daar een toekomst opbouwen, een droom volgen en liften door de wereld, een ongelooflijke kennis hebben van stock illustraties of gewoon zoals mij een loopbaan in illustratie nastreven beetje bij beetje. Het is dus niet zomaar een verzameling van blogs. Het zijn mensen om naar op te kijken en van te leren. Het feit dat ik mijn eigen meest populaire blogs eronder verschijnen is puur toeval :p
Het zal geen lijstje zijn dat snel zal groeien, het is een kostbaar stukje in mijn internetgebied. Ga er dus zeker ook eens langs en een kijkje nemen.


No comments:

Post a Comment