Saturday 3 August 2013

Gentse feesten zonsopkomst.

Ik ben nog niet 100 procent afgestudeerd. Ik zou nog 4 vakken moeten doen om mijn diploma in handen te krijgen. Eentje daarvan is fotografie. Een vak dat ik toen bewust heb laten vallen door de werkdruk. Een geweldige keuze want het maakt dat ik in de zomer een leuke opdracht meekreeg als herexamen. Maak een fotoreeks van 10 in documentaire stijl. Dat zag ik veel beter zitten dan een foto maken in de studio door het jaar die ook nog eens afgeprint moest worden om dan later stof te liggen vangen. Ik koos het onderwerp de Gentse Feesten. Of daar begon ik mee. Uiteindelijk is het uitgedraaid op een reeks van tien over de vroege uurtjes van de Feesten. Geweldige beelden zijn het geworden die ik ook even met fotoshop bewerkt heb. Nu ben ik enorm tevreden over de resultaten. 

I am not 100  procent graduated. I still need to do 4 courses to get my diploma. One of them is photography. My assignment was to make a photoseries in docustyle. And i did it about the Gent festival. But after looking at my picture i just did something with the early hours after an evening Gent Festival.
i am very pleased with the result. 10 pictures of quality, a little photoshopped. 











3 comments: