Saturday 1 February 2014

Het gevaar van internet



Een tekening over het internetgevaar dat er lonkt. Ik moet eerlijk zijn dat ik wat in de knoop lag met de tekening, vooral omdat ik eens wat nieuw had geprobeerd met techniek en stijl. Toch ben ik niet helemaal ontevreden over het resultaat. Het is een begin van iets nieuws dat ik zeker nog ga ontdekken. 
Vooral de manier van compositie en perspectief vind ik leuk, ik heb me daarvoor gebaseerd op mijn meest favoriete illustrator ooit: Fiep Westendorp.

Juist omdat heel deze tekening een zoekwerk was, heb ik ook met technieken zitten zoeken en mixen. Zo zijn er materialen op papier gebruikt en naderhand met photoshop verder gekleurd. Het is nog niet helemaal mijn ding, maar wel makkelijk in de hand te houden qua kleurwerking. Wat voor mij een groot pluspunt is. 

No comments:

Post a Comment