Monday 8 October 2012

Marktje in Maaseik

Ongeveer anderhalve week geleden kreeg ik een mailtje. Een mevrouw had ooit eens mijn visitekaartje te pakken gekregen. Ze hield een kunstmarktje en zou het graag willen dat ik er ook bij was. Dat is was eens iets anders. Ze had een zorghoeve in Maaseik en die hielden nu voor de tweede keer een happening. Ik stemde toe en zo stond ik gisteren dus in een serre met nog een paar andere en mijn creatieve spulletjes. 

About a week ago i got an email from a lady asking me to join her artfair. that was something diffrent! The lady has a farm in Maaseik were she also takes care of young people with problems, and to raise some money for their organisation they had a second happening this time it was the fallhappening. So that is how i was standing in a greenhouse yesterday with all of my drawings and paintings.




Eigenlijk had ik buiten mijn abstracte schilderijen niets om te verkopen. En ik had echt niet verwacht dat er een schilderij ging verkocht worden. Zo van die marktjes, daar gebeurt dat nooit op, die zijn er eerder om massa's visitekaartjes uit te delen. Maar zodat ik toch iets had om te verkopen en dat ik toch een beetje winst had uit die dag had ik nog snel wenskaarten gemaakt uit lino.

I actually didn't have anything to sell on this artfair. Except my paintings but i didn't think i would sell one, these artfairs are not the place for that. But it was a perfect place to give out some businnescards. But just so i could sell something or just have a little bit of profit from that day i made some greetingcards out of linoprints.



En toch ben ik niet met grote kapitalen naar huis gegaan, ik had welgeteld 2 klanten... die kunstmarktjes zijn eigenlijk echt mijn ding niet. Maar nogmaals, een perfecte plaats om contacten te leggen en kaartjes uit te delen. En dat is geweldig gegaan, er was namelijk een kunstenaar die beelden maakt uit ijzer. Het zijn geweldig mooie dingen. We hebben gezellig zitten babbelen en hij heeft een hele hoop kaartjes van mij meegenomen om aan zijn klanten te geven... je weet maar nooit :D

Dit is zijn website/This is his website

And still i didn't had a lot of money going home. I had 2 customers in that whole day. Those artfairs arn't really my cup of tea. But again! it is the perfect spot to get to know some colleagues and distribute some business cards. and that went perfectlly. There also was an artist who made statues out of iron. Beautifull things! We had a nice chat and in the end he took a whole bunch of cards from me to give to his clients... you never know. :D

Daarnaast was er nog een juweelontwerpster die ook geweldige mooie juweeltjes had
and besides him there also was a jewelery designster who made some beautifull things.



Ik had me die dag dan weer bezig gehouden met wat te tekenen. Eens iets helemaal anders dan dat ik gewoon doe. Een portret tekenen van een foto. Een enorm schattige foto van mijn metekindje! Was echt tof om te doen. Maar ik weet niet als ik er al tevreden mee ben, misschien dat ik er eens verder op ga proberen met waterverf ofzo...

that day i also made

No comments:

Post a Comment