Friday 3 May 2013

You've been drawn

Een nieuw project dat ik ben gestart is You've been drawn. het is een idee dat al een tijdje in mijn hoofd speelde en nu dan eindelijk van de grond is. Alle tekeningen die ik af en toe maak van mensen onderweg komen op deze blog te staan. Misschien dat ik in de toekomst zelfs kaartjes laat maken met het websiteadres op en het uitdeel aan de mensen die ik stiekem teken. Maar dat is misschien voor in de toekomst. Dus ga er eens een kijkje op nemen. Ik heb eens door mijn schetsboeken gebladerd en zoveel mogelijk van het verleden al op deze blog gezet.


I started a new project called "You've been drawn." It was an idea I had for a long time but now it is finally here. All the drawings i make of people just sitting around i will put on this blog. In the future i maybe even give those people a little card with the siteadress on it. But, that will be for in the future. So go and take a look at this blog. I already put on drawings from in the past.




No comments:

Post a Comment