Friday 7 September 2012

My style?

Er zit meer in mijn vingers dan dat ikzelf al gezien heb. Deze afgelopen maanden moest niets en alles mocht. Ondertussen kan ik geen dag meer door komen zonder even ergens een krabbel te zetten. Als ik dat niet doe loop ik na twee dagen met grandioze kriebels om te tekenen. En heel die goesting zorgt ervoor dat ik eindelijk ook eens wat aandacht kan besteden aan hoe ik nu eigenlijk wil tekenen en vooral om uit te zoeken wat nu wel en niet mijn ding is.
Want als ik echt met niemand rekening moet houden dan teken ik anders. ik gebruik zeer strakke vormen die samen toch een tof geheel maken. 

I have more in my fingers than i actually know. The past few months nothing needed to be done and all i did was for myself. Now i can't finish a day without drawing somewhere or something. if i don't do that i will get cranky and after two days i really neeeed to draw. And because of this i finnaly can look at my drawings diffrent, i can see how i draw if it is just for me, and that is diffrent. i use for example more geometric shapes that become a perfect whole drawing.




Het is nog allemaal heel pril dit onderzoek, maar het is leuk om er eens op die manier en bewust mee bezig te zijn. En toen zag ik een miniwedstrijdje op redbubble staat voor draakjes in kleurpotlood. En om mijn avond te vullen heb ik me daar toen mee bezig gehouden. Op een moment zat ik gewoon te lachen met mijn tekening, ik zal  het draakje tot leven komen, en als dat gebeurt dan wil dat zeggen dat ik goed bezig ben. 

This searching is still in the very beginning but it is fun to think about it all. 
On redbubble i saw a minichallenge and thought, hey, whay not? And i made this little dragon, on a moment i was just laughing because in my imagination the dragon was alive. and if i can see that it means that i am doing really good. 









No comments:

Post a Comment