Monday 4 February 2013

Buitenschoolse opdrachten

Er kwamen de laatste dagen verschillende opdrachten binnengerold. Heerlijk :) Het geeft me altijd zo een voldoening om echte opdrachten vast te krijgen en uit te voeren. Dus tussen mijn examen door nam ik af en toe mijn schetsboek ter hand en begon ik met volle goesting aan deze buitenschoolse activiteiten. 
The last couple of days I had several assignments outside of school. I love it :) It gives me such a satisfaction to do assignments outside of the normal schoolwork. So between my exams i took my sketchbook and worked on these assignments. 


De eerste opdracht was er één voor een logo ontwerp van een tweedehands autohandelaar. Het moest er classy uitzien. Daarbij een typografisch logo. Iets dat ik nog niet ondernomen had maar wat ik zeker eens wou proberen omdat ik denk dat ik wel met lettervormen om kan gaan. Dus er werd geschetst en voorgelegd en besproken.
The first assignment was one for a logo design for a secondhand cardealer. It had to be a typographic and classy logo. Something i hadn't done before but really wanted to try because i had a feeling i can work with those lettershapes pretty well.


Op het einde zag mijn werkblad in illustrator er zo uit. Kleine aanpassingen, bespreken, knippen plakken en eorp verder werken. Ohja er zit een logica in het verhaal, in het vervolg moet ik er wat meer structuur in brengen zodat ik niets kwijt geraak of gewoon dubbel werk verricht door stommiteit.
In the end this was my worksheet in illustrator. Little details to change, copying and pasting. discussing and moving on. There is some logic to it. But next time i have to make it a little bit more organised. 


Dit is het eindresultaat. Ik ben redelijk tevreden met het resultaat.
This is the final result. I am pretty pleased with it. 


Een andere opdracht was een schetsontwerp voor een cd-cover. Het samenbrengen van ideen bracht ons tot dit. De bandleden als skeletten in het zottenkot. 
A different assignment was a sketsdesign for a cdcover. The collab with them made this idea. The bandmembers as a skeleton in a nuthouse. 


Een derde opdracht was om een portret te schilderen. Ik moet er nog steeds één maken in potlood. Was best wel leuk om nog eens zo een technische opdracht te doen. Gewoon uitvoeren.
And a thirth assignment was to paint a portrait. I still need to do an other in pencil before thursday. It was fun to make a  portrait like this again. It has been a long time. 





No comments:

Post a Comment