Monday 3 June 2013

Het grote eindwerk week 5 achter de rug

Afgelopen week heb ik me vooral bezig gehouden met tekeningen schilderen. Een heel werkje. Zoals vorige week gezegd heb ik mijn achtergronden wat door elkaar geschud zodat er niets meer van correct perspectief te zien is. Ook heb ik de achtergrond kleuren tot een minimum herleid. Het ziet er heel levendig uit en is best een leuk resultaat. 

Om je de vergelijking wat te laten zien, hier is de tekening van een tijd terug en de nieuwe versie naast elkaar. 



naast dat het veel levendiger is, is het ook een veel snellere manier om te werken. Iets wat ik met nog maar 2 volle weken te gaan echt nodig heb.

De volgende vier tekeningen zijn nog redelijk onbewerkt. Ze zijn meestal nog niet eens juist gekadreerd. Ruwe beelden dus. En er zal nog wat aan veranderen, Het kan zelfs zijn dat de eerstvolgende helemaal opnieuw geschilderd wordt. 






Dit is mijn meest belangrijke tekening. Het zal ook als poster gebruikt worden, het enige dat ik er nu nog aan moet doen is wat meer textuur van blaadjes in de grote boom steken. en de snoepzak die de kameleon vast heeft iets meer snoepzak te maken. En nog een beetje meer geel in heel het geheel steken. Details dus :)


Naar volgende maandag toe wil ik alle tekeningen af hebben. Bewerkt en al... Dan moet ik nog typoplaatsen. De cover ontwerpen en schilderen en de randanimatie van heel het pakket nog in elkaar steken. (ook verpakking bijvoorbeeld...) Nog genoeg te doen!!!

Laat me gerust weten wat je er tot nu al van denkt, ik zit hier sociaal wat opgesloten achter mijn burea met dit eindwerk.

No comments:

Post a Comment