Wednesday 30 April 2014

Lemniscaat


Dus er was een wedstrijd van het Lemniscaat. En ik had er aan gedacht om mee te doen. En toen dacht ik, maar nee, niet genoeg tijd. En toen wou ik toch weer. Alleen had ik nog maar een week tijd. En geloof het of niet. Maar de tekeningen zijn er! 

Ik koos voor de parabel van de soepsteen. Een verhaal dat ik altijd heel leuk heb gevonden. Ik denk dat ik zowiezo wel verder wil werken aan dit verhaal. Ook heb ik eens verder gedaan met digitaal te werken. Zoveel mogelijkheden dat je dan hebt. Het is gewoon heerlijk, en maak je een fout, ga je gewoon een stapje terug. Dus zeker een stijl waar ik verder mee probeer. 







1 comment:

  1. Ik vind het echt hele mooie illustraties Sanne! Super mooi gedaan! En vind het een leuke stijl ook, zou ik zeker mee verder gaan als ik u was! =D

    ReplyDelete