Tuesday 23 September 2014

Starten met "starten als illustrator"

Ik ben begonnen met mijn 1jaar "starten als illustrator project". 

Als het precies 1 jaar gaat zijn weet ik niet. Misschien wel langer. Maar dat wil zeggen dat ook de blog online is gekomen. Ik heb er al twee filmpjes op gepost die ik ook hier zal plaatsen.
In de loop van het jaar zullen er dus vele dubbele posten zijn. Wat raar, maar dit leek me gewoon het beste omdat het daar om een tijdelijke blog gaat en dit mijn constante is.


Filmpje 1
Mijn excuses voor het aaneengeplakte filmpje
maar misschien krijg ik dat in de loop der tijd ook wat onder de knie ;-)




Filmpje 2

Deze blog zal up's and down's laten zien van het leven als illustrator.
Dus ook projecten en tekeningen waar ik aan bezig ben en hoe ze vooruit gaan.


No comments:

Post a Comment