Tuesday 1 June 2010

Warboel

Ik ben helemaal in de war.
Maar ik weet het tenminste.

het komt door een samenloop van dingen. (natuurlijk) 
en ik zou niet weten hoe ik het hier moet uitleggen, want in de war zijn is een chaos.
het gaat over jury's, afgekraakt worden, complimenten krijgen, niet aanvaarden van en mezelf tegenkomen. In de war zijn, met mijn doen en laten. 


Je tekeningen zijn gewoon slecht.

is dat voor expres zo kinderachtig gemaakt?

Je tekeningen zijn nog niet van jou.

Je moet eerst weten wat je wil om goede tekeningen te maken, jezelf kennen.

je staat er nog te ver vanaf

Je hebt wel degelijk mooie kwaliteiten

je hebt niet de ideale maten, maar je bent lief, mooi karakter en een mooi kopje

Je moet gewoon iemand vinden die je verdient.

Een kluwen van gevoelens in je hoofd

het is een vorm van masochisme

het is gevaarlijk als twee mensen niet weten wat ze zelf willen

jij moet voor jezelf kiezen.

bang om anders geen aandacht te krijgen.

je bent 23 en je hebt kwaliteiten te over als je 't mij vraagt, ik voel zoiets. verwaarloos jezelf niet en ga voor jezelf :) wat ook inhoud: maak verstandige keuzes waarbij je jezelf beschermt zonder daarvoor in te boeten op genieten.

je zou meer van jezelf moeten houden want je bent iemand om van te houden.


Houden van jezelf... hoe doe je dat? Ik hoor alles wat ze tegen me zeggen, en ik weet het. het is me vaak genoeg gezegd. Maar het doet me niets. helemaal niets. ik word er noch kwaad van noch blij of eender wat. Ik kan het gewoon niet echt aanvaarden.
Ik ben ik maar. Goed, maar nooit goed genoeg? ik weet niet wat ik wil en denk teveel.

No comments:

Post a Comment