Sunday 16 January 2011

hAAHHAHA AH Logowerk

Nog 1 laatste deadline voordat ik even "niets" mag doen. Wat dus wil zeggen dat ik mij op buitenschoolse opdrachten mag gaan storten. Een verjaardagskaartje tekenen, het jaarlijkse krantje van de jeugdbeweging, de decoratie voor mijn neefje zijn slaapkamer, een nieuwe cd voor mijn oma.

Maar eerst dus deze taak.


Het logo

Het begin van een huisstijl voor een culturele instelling. 
Ik koos voor Harlekijn Holland. Het gezelschap dat rond Herman van Veen draait.

Ik heb het logo al in zwart-wit.
Ik moet nog een kleurversie. briefpapier, enveloppen en een visitekaartje.
Dat alles nog laten printen en morgen afgeven.

Ik weet eigenlijk niet hoe ik hier kleur in moet verwerken...

Helemaal ga ik het waarschijnlijk niet halen.
Maar iets is beter als niets.

Trouwens, je leest HH of HA wat ik wel leuk vindt, wat nog leuker is, is dat je AH leest als je het logo omdraait. Dit kan dan weer allemaal verwijzen naar de uitspraken die ja als toeschouwer hebt. AAAAAAh!!! HAHAHAHA!! Ah? 
Goed, niet?

Het logo ondersteboven



No comments:

Post a Comment