Wednesday 19 January 2011

Tekenen nemen ze niet van mij af.

Ik volg nu wel grafisch ontwerp op school, tekenen zal ik nooit stoppen om te doen.

Ik heb me nog eens gewaagd aan een tekening. Nu had ik er toch de tijd voor. En ik had een wedstrijd lopen in mijn groep op redbubble dus dacht ik er zelf ook maar aan mee te doen.
Het was leuk weer eens te tekenen gewoon omdat ik dat wou. doen wat ik wil en denk. Zalig. 
Maar ik ben niet echt tevreden met het eindresultaat en zie dit als een schets. De mannetjes moet ik echt eens fatsoenlijk uitwerken en ook eens niet te lui zijn in het schilderen. Ik heb er eigenlijk geen geduld voor. Maar mijn kleurenpallet zat er goed bij, maar dat was allemaal verdwenen toen ik de zwarte lijn eraan toegevoegd heb. Het was dus een tekening om weer even los te komen. 

Dit is trouwens ook het schilderij dat ik met kerstavond heb gemaakt. Ik heb er maar eens een foto van gemaakt. Ik weet niet precies wat ik ervan moet denken. Eerst dacht ik dat die niet af was. Nu denk ik meer en meer dat het goed is zo. Na een tijdje begon je namelijk die donkere plekken door de bovenste laag te zien en dat maakte het zoveel beter. Even wennen en ik denk dat ik het nu gewoon zo ga laten. Ik moet wel zeggen dat het moeilijk is om er een foto van te maken die het werk eer aandoet.




No comments:

Post a Comment