Friday 28 May 2010

Jury Madfaculty 2010

-ben je met blindtekenen begonnen omdat je vond dat je tekenkundig niet sterk was, want dat is toch wel zo.
nee, ik ben tekenkundig wel sterk. Als ik naar mijn waarneming kijk is er niets mis met mijn tekenvaardigheid. ik ben gewoon mijn weeg nog aan het zoeken in het illustratieve. ik merk dat het simpele probleemloze tekenen dat ik bij waarneming heb nog niet kan omzetten naar mijn illustraties.

-Ik vind de tekeningen gewoon slecht.
Auw, dat was een steek en die deed vreselijk veel pijn, no comment

-de leeftijdsgroep is te groot. 
ik doel op voorlezen en zelf lezen. het verhaal kan de leeftijdsgroepen aan.

-je schetsen zijn beter
daar ben ik het mee eens

-Heb je voor expres zo kinderachtig gewerkt, want een 12-jarige kan dat ook.
Ja, dat is voor expres
en het is ingewikkelder dan dat het eruit ziet
een 12 jarige krijgt dit nooit op papier

-Ik denk dat we het hierbij kunnen afronden
Godzijdank, ik ga nu in een hoekje zitten en janken

No comments:

Post a Comment