Tuesday 4 May 2010

Schilderen

Ik was vandaag naar het park gegaan.
Ik moest er even uit. Het is heerlijk daar :D
Af en toe kwam de zon piepen en was er een weerspiegeling op het water.
Ik had de muziek in mijn oren en genoot gewoon.

Toen ik terug op kot was kon ik nog niet terug beginnen aan mijn paper.
En ik heb voor het eerst in lange tijd weer een schilderij gemaakt.
Gewoon schilderen, de verf voelen, zoeken naar wat mooi is, uitproberen maar vooral voelen.
En vooral helemaal je eigen zin doen en niet denken aan wat je moet doen zoals het bij illustratie de laatste tijd is.

Het is redelijk roos geworden.


Maar ik was nog niet uitgeraasd. Want daarom schilder ik, om mezelf helemaal te kunnen laten gaan. Ik moest meer. En daarmee maakte ik een tweede schilderij. Het blauwe


Het was heerlijk om weer te schilderen. Geen idee waarom ik er ooit mee gestopt was.

No comments:

Post a Comment