Monday 25 April 2011

Nog twee patronen

Nog twee patroontjes erbij. Ik ben minder wild van deze, maar ik moet even doormaken met deze patronen zodat ik verder kan gaan met de hopen werk die er nog zijn. En als ik aan dat werk denk, dan krijg ik het al ongemakkelijk en komt die faalangst weer boven. 

Dit is het patroon dat ik gemaakt heb voor het hoofdstuk vriendin zijn. Vriendschappen zijn allemaal verschillend. Geen enkele is hetzelfde. Sommige duren decennia andere maar een maand of 3. Vandaar de verschillende kleuren en maten. Ik heb kadertjes gekozen omdat het verwijst naar herinneringen. En het willen inkaderen van mensen. Foto's maken van elkaar. Verzamelen van mooi momenten. 
Ik vind het wel een leuk speels iets hebben. Ik ben er wel nog over aan het nadenken om de achtergrond een kleur te geven. Maar dat zie ik pas als de andere patronen af zijn en ze dan beter bij elkaar passen of niet.




Dit is het patroon dat ik heb gemaakt voor het hoofdstuk zus zijn voor mijn broers. Het is wat het is, het bloemenpatroon komt in elke familieband terug. voor de rest heb ik hier niets meer over te vertellen wat ik met jullie wil delen. Het is misschien eens leuk je eigen verhaal er aan vast te hangen.



Dus nu heb ik al vijf patronen gemaakt. Dat maakt dat ik er nog 3 te gaan heb. Het hoofdstuk partner zijn, artiest en tante. Ik ben benieuwd wat ik er van ga maken. Maar ik heb een nieuwe passie gevonden in deze opdracht. Patronen maken is enorm leuk om te doen. Ik heb zelfs een patroon in mijn hoofd dat ik in de grote vakantie eens wil uitwerken. Je zal het dan wel zien :D

No comments:

Post a Comment