Thursday 21 April 2011

Vandaag verricht werk

Ik had echt gedacht dat ik veel verder ging staan op het einde van de dag. Dat de 8 patronen die ik nodig heb helemaal af zouden zijn. Dat stond er op de planning. Maar blijkbaar ben ik niet goed in inschatten. ik heb er vandaag maar 2 achter de rug wat het totaal op 3 brengt. Dat wordt dus nog hard doorwerken om terug op schema te geraken. Donderdag heb ik terug les en moet ik mijn patronen en onderzoeken met die patronen kunnen voorleggen aan de leraar. Hopelijk haal ik het. En anders kan hij niet zeggen dat ik niets gedaan heb.

Dit zijn de patronen die ik vandaag heb gemaakt. Aan het rozenpatroon heb ik enorm lang gezeten. Bloemetjes tekenen. kleuren kiezen, takjes tekenen, blaadjes plaatsen en vooral puzzelen zodat het een tegel is die boven, rechts, links en onder past in compositie en dergelijke. Was ik blij dat die achter de rug was. Het zijn trouwens de patronen die gebruikt gaan worden in de hoofdstukken, zus zijn voor mijn zus en het bijenpatroon voor dochter zijn.


Het geheel en in detail


 

Het geheel en een detail


Daarbij, dat programma dat ik gevonden had, heel leuk, maar het is zo een oude versie dat ik de tutorials op internet niet eens kan volgen. Dus ben ik op zoek gegaan naar een nieuwere versie van dat programma maar dat is totaal niet te vinden. Toch niet de gekraakte versie, het zou dan betalen moeten worden. Maar dat kost ongeveer 200 dollar!! Zijn ze zot!?

No comments:

Post a Comment