Wednesday 11 May 2011

Drawing Day gewonnen

Zoals ik een tijdje terug al zei was er een wedstrijd op redbubble voor een T-shirt ontwerp voor drawing day waar ik aan meedeed. Nu kan ik jullie zeggen dat ik die helemaal gewonnen heb! Eerst was er een voorronde door de mensen te laten stemmen. Daar kreeg ik van de redbubble community 46 stemmen en kwam zo op de eerste plaatst te staan.



Dat was een mooie eer. Maar daar was het spel nog niet mee gespeeld. Want uit deze top twintig gingen er 3 winnaars en 2 runner ups gekozen worden door organisatie van redbubble en door de mensen van de organisatie drawing day. En ik had nooit verwacht dat mijn ontwerp als eerste werd uitgekozen van die twintig. Laat staan uitgekozen werd voor die top 5.




Ik deed deze morgen mijn computer open en ging mijn gewone sites af. Ook die van redbubble en er ontsnapte mij een kreetje van geluk. Gewoon zo blij om dit te verwezenlijken. Ik ben er echt echt blij mee. En had heel deze wedstrijd eigenlijk niet zo groot ingeschat. Ik krijg complimenten van de mensen op redbubble. Wat natuurlijk altijd leuk is.

En ik heb altijd al eens mijn werk als achtergrond willen zien in zo een informatie kadertje, en dat had ik nu zeker.



Maar ik klikte ook door naar de officiele drawing day site en besefte toen pas dat het een hele eer was om één van de drie officiële T-shirts te hebben gemaakt van drawing day 2011. Dit is uiteindelijk internationaal een groeiend evenement.







Aan elke goed betalende sponsor aan dit evenement wordt mijn t-shirt geschonken. Daarbij kunnen ook heel veel mensen mijn t-shirt zien en kopen. Dit is gewoon ongelooflijk leuk!! Ik hoop dat ik er foto's van te zien krijg. Ik ben er zeker van dat ik met die 100 dollar die ik nu gewonnen heb mij zelf ook zo een t-shirt ga kopen.
Ik krijg geen geld voor de geprinte T-shirts, dat wist ik op voorhand, het was een voorwaarde om aan de wedstrijd mee te doen. Het geld dat ik er normaal op verdien gaat naar de organisatie om te helpen dit evenement in de toekomst beter te kunnen promoten. Maar dat vind ik niet erg, zo draag ik ook mijn steentje bij aan een dag die ik altijd leuk gevonden heb.  Ik krijg op het laatste hopelijk wel te weten hoeveel t-shirten er zijn geprint.

Natuurlijk staan in die top drie nog twee andere ontwerpen. En deze zijn de volgende. Een dikke proficiat ook aan hun!





De twee runner ups waren eigenlijk mijn favorieten. 









No comments:

Post a Comment